en riktig myspys helg

ojojoj vad dålig jag är på det här alltså.. förlåt mig ♥ ska bli bättre vet fortfarande inte vad jag ska blogga om.  I fredags så tränade jag ju, med mina saknade upplandstjejor. Det var kul att få träffa alla igen. Tråkigt bara att dom lägger det sent på en fredagskväll.. När jag kom hem så var jonatan här, vi mööööös tills klockan var 12? typ då jag var super trött och ville sova. På lördagen så gick vi upp halv 9 för att åka med syster & mamma till västerås. Det blev en hel dag med shopping och jag är riktigt nöjd med allt jag fick hem. Både till mig och massa julklappar. ;) Ni ska få bilder på det jag köpte till mig själv när jag får ordning på allt. Vi kom hem runt 5. Vi åt, sedan kollade vi på "så mycket bättre" , mycket mys just nu. Men min pojke åker ju iväg i tre långa veckor snart.. ååååhhh Iaf. vi somnade och sedan väcktes vi av min syster 10 ungefär. Då vi skulle fixa oss och sedan åka på julmarknad i sigtuna. NÄr vi kom dit var vi redan isbitar men vi tog oss igenom nästan alla stånd, kika runt lite. Det var faktistk rätt mysigt även fast det var SJUKT kallt. Vi åt på farbror blå. Sedan åkte vi hemåt. Vi var hemma runt 4 tror jag. Då vi tände en brasa och kröp ner under filten och kollade på innebandy finalen. Sverige vann! yey! Efter det så bakade jag och älskling.HAHAHA missbildade cupcakes eller vad ska man säga? xD Haha. vi hade kul iaf. Sedan la vi oss i sängen och kollade på beck. Jag hade sjukt ont i magen, spyfärdig hela tiden. Kunde knappt sova någoting och försökte inte väcka jontis men ibland råka jag hihih. Vaknade med världens magvärk och ont i bröstet hade jag. Stanna hemma från skolan och mådde skit hela dagen. Nu är jag lite piggare, men magen gör fortfarande ont. Som sagt jag har iallafall haft en helt underbar helg med min underbara kille. Jag älskar honom så in i bomben. Nu ska jag poppa popcorn och ta ett glas bubbelvatten, sätta mig vid tv:n kolla klart handbollen och sedan någon film innan jag ska lägga mig. Nu blev det typ världens längsta text men men. Kände att jag behövde skriva av mig hela helgen. Sov så gott mina underbara läsare som tar sig tid och läser en kass blogg. LOVE to you. PUSS & PEACE 
 



Kommentarer
Postat av: Jonte❤

Bebbbbbooooo❤

2012-12-10 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0