den 31 december 2012

sista dagen på året, fyfan vilket år, fyfan vilka minnen. Men det har ändå inte vart riktigt riktigt riktigt bäst. ändå fast året varit helt fantastiskt! Jag ser fram imot det nya året, med nya mål jag satt på mig själv. Och dom ska jag också klara lika bra som årets mål. Nya, roliga, och förhoppningsvis så blir det förändring i skolan, av mig själv både utsidan och insidan, förändring i hela mitt liv när året 2013 är slut. Man ska ju inte sätta för "höga" mål. Men jag tycker att man måste ha något att sträva efter, mina mål är helt okej. Några är mer roliga än andra, men allt kan ju inte vara roligt! Ikväll kommer jag spendera med mina bästaste tjejor. Middag, torget och fest! Det är kanske två saker som saknas dock. J & L men dem kommer ha minst lika roligt som jag kommer ha det. Hoppas jag! Har duschat, fixat mina naglar alltså målat dom, lagt fram hela outfiten på sängen, sminket och hårgrejerna som jag ska ha och fixa mig med lite senare. Musiken dunkar ut i högtalarna och jag kan säga att jag är så jäkla lycklig! Massor av glädjehopp. Och Juste, när jag log i sängen imorse eller klockan kanske var runt halv 1 så plingade det på dörren, Jag lossades först att ingen var hemma eftersom jag låg i trosor och tshirt. Palla öppna tänkte jag. Men det plingade och plingade, så den kanske märkt att någon var hemma? iaf jag skyndar mig att sätta på mig ett par mysbyxor och springer till dörren. Och där står en riktigt glad man med en present till mig! haha nyvaken som jag var så blev jag riktigt glad ändå! Han sa: Nathalie Holm, här får du blommor och choklad! Hoppas du får ett gott nytt år! sen gick han. Jag tog emot det och slet upp det, underbara rosor och chocklad som min älskling som nu är i filippinerna skickat till mig. UNderbart. Tack min finaste prins, I LOVE YOU.
Vi hörs lite senare med en sista hejdå hälsning innan det sista timmarna på 2012!! PUSS 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt gjort av Jonte... ❤Kram

2013-01-01 @ 03:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0