tisdag

Halloj, dagen idag har vart.. skit. Alltså jag mår sjukt bra.. förutom att jag är så jävla arg.
Sen vi gjorde någon jävla ärt bro på no har jag inte haft bra humör. Det gick ju åt helvete,
gav upp minst 40 gånger men ändå fortsatte jag? typiskt mig. Den är inte klar ser ut som ett helvete,
men k bry på den. fick sluta no tidigare idag för att klockan halv 3 skulle vi kolla på en musikal som
8orna på st:ilian hade gjort. FYFAN säger jag bara.. fick ännu mer damp då.
den skulle passa min systersbarn, typ 3 åringar -.- om mario? osv. sämst. dom skämde ut sig själva,
totalt. + att dom sjöng ju jätte mycket men de va fan ingen som kunde sjunga? ojojoj.. jag sjunger bättre
och ni vill inte höra mig sjunga... Fett lack. ville bara ut. Efter de så skulle vi ta bussen hem.. tror ni inte
vi får sitta på den dära jävla bussjävel i 2 timmar typ? BLÄÄÄÄÄÄ.
kom hem 5 typ fett sur.  nu har jag precis druckit en liten smoooothie. MUMS.
Ska väl sätta igång med plugget nu, spanska imorgon, matteprov på torsdag. HATA.
Vädret idag har vart ett helvete, regn/snö/sol/hagel/sol/regn...... USCH.
hehe, glad tjej idag. PUSS PÅ ER!
random bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0