Halloooj!

Idag har det vart super fint vädet! Älskart.
Jag haar bara vart hemma, städat&rensat galet idag, eftersom det behövdes +
att jag har jävligt ont i kroppen, fett hängig.
Åkte ut till syster&amanda oh fikade lite, slappa i soffan. Dom åker ju bort så imorgon typ?
så vill träffa dom lite innan vi inte ses på rätt länge.
Skippade träning, pga att jag inte kände mig helt okej.
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, ätit mat med tjejerna, alltså: Matte, foppa, emma, lollo, joss & jag.
Dom gör mig sjukt lycklig! vi snackade masssssooor,åt god mat och hade roligt! TACK!
Just nu, även fast jag är rätt hängig, så måste jag bara berätta hur lycklig jag är.
Hur underbar pojkvän jag har, som jag verkligen älskar mest av allt!
Han får mig så jäkla glad,till den lyckligaste tjejen i världen!
Mina underbara närmsta vänner, vad skulle livet vara utan er? 
Jag älskar er stört mycket. Ni ska bara veta..
Utan er, skulle jag aldrig haft så kul som jag har varje dag & kväll jag är med er.
Ni får mig att känne mig stark, ni hjälper en alltid oavsett vad.
NI ÄR BÄST! Ta åt er, och ni vet vilka ni är!!
Min mamma&pappa + familjen&släkten, Jag älskar er enormt mycket.
även fast jag är jobbig osv ibland så glöm aldrig det, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar er.
Så mycket kärlek ni ger mig, så mycket kärlek tror jag ingen annnan får.
Helt klart den snyggaste, coolaste, kärleksfullaste, roligaste släkten jag någonsin sett!
loveuuu er allla!
Solen, varje morgon jag vaknar och du kikar in.. Så jäkla glad jag blir då! 
TACK, för att du finns!
Min säng, om du inte skulle funnitss så skulle jag aldrig varit såhär lycklig och glad.
De är du som gör så jag vaknar glad & lycklig på morgonen. För sömn mår man alltid bra över.

Jag vill verkligen verkligen verkligen att ni ska förstå hur mycket jag älskar er!

Nu ska jag sova så, godnatt mina läsare. sov så fucking gott! För det ska jag! :D:D:D:D♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0