Glad pååååsk!!!! :D

Klockan ringde klockan halv 10 imorse.. tidigt! Men gick upp 10. lite senare allefall(a)
Nu har jag:
*bäddat sängen
*plockat undan alla kläder
*tagit bort allt från mitt bord
*hjälpt mamma lite
*duschat
*smörjt in mig
*tagit på mig påsk-kläderna
*fått påskägg
*sminkat mig
*fixat håret
Ni kommer få några bilder på vad jag har på mig och vad jag fick i mina två påskägg jag fått hittiillsss.
Just nu vill jag bara säga GLAD PÅSK Till er alla underbara människor!
Hoppas ni får en grym dag, för det kommer jag få. hihi.
Det som fanns i Påskäggena:
Natur-Godis
En 100-lapp
3 tuggummipaket
Ett nagellack + Ett läppglans
Och Ett mint-grönt linne från H&m.
Så får ni dagens påsk natta(y)
KYSSEN sweeetiiies :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0